STRACIŁAM WŁOSY JAK SOBIE POMÓC

Utrata włosów dla każdej kobiety i mężczyzny nie jest łatwym i przyjemnym procesem.
Przyczyn utraty włosów w krótkim czasie może być kilka, począwszy od zmian hormonalnych, stres zakorzeniony w naszym życiu, złe odżywianie się i niehigieniczny tryb życia po zabiegi kosmetyczne takie jak farbowanie włosów, zmiana szamponu, choroba skóry głowy.
Szukając odpowiedzi na pytanie jak zapobiec wypadaniu włosów nie można spojrzeć na problem tylko i wyłącznie od strony efektu jakim jest sam proces wypadania włosów, ale należy spróbować znaleźć bezpośrednią przyczynę.

CO ZROBIĆ ŻEBY WŁOSY ODROSŁY

Medycyna estetyczna podchodzi do problemu wypadania włosów w dwojaki sposób. Jednym z zabiegów jakie oferuje swoim pacjentom to mezoterapia igłowa na wypadanie włosów.
Zabieg mezoterapii igłowej to mikronakłucia skóry głowy. Mają one za zadanie ukrwić lepiej skórę głowy oraz wprowadzić substancje regenerujące w głębsze partie skóry.
Efekty mezoterapii igłowej w łysieniu to przede wszystkim odbudowa mieszka włosowego, regeneracja skóry oraz pobudzenie istniejących mieszków włosowych do pracy.

SPOSOBY NA WYPADANIE WŁOSÓW

Jednym ze sposobów odzyskania włosów jest skorzystanie z zabiegów medycyny estetycznej. Stosowane osocze bogatopłytkowe na porost włosów, to jedna z metod odzyskania swoich naturalnych włosów. Osocze bogatopłytkowe jest zabiegiem, który regeneruje ale przede wszystkim pobudza fibroplasty w skórze głowy przygotowane do tworzenia nowego kolagenu. Nowy kolagen i lepsze ukrwienie krwi na skalpie głowy .

MEZOTERAPIA IGŁOWA NA WYPADANIE WŁOSÓW

Jakub Jakubowski - ZnanyLekarz.pl